Bicikli Osijek

Veliki izbor bicikala, visoke kvalitete, atraktivnog izgleda, po povoljnim cijenama!

 

Posjetite nas i uvjerite se u izbor, kvalitetu, atraktivnost i povoljnu cijenu naših bicikala.

Mi smo trgovina i servis ženskih, muških, dječjih i električnih bicikala u samom centru Osijeka. Imamo veliki izbor bicikala, opreme i dijelova. Svi bicikli kupljeni kod nas imaju obavljen nulti servis, te garanciju. Sve pratimo velikim izborom opreme i dijelova, te ovlaštenim servisom. – Bicikli Osijek

 

Posjetite nas i uvjerite se u izbor, kvalitetu, atraktivnost i povoljnu cijenu naših bicikala.

Na sve bicikle (osim električnih) popust na blagajni -25% (za sve vrste plaćanja)

Ženski bicikli

Ženski bicikli

Veliki izbor ženskih cruiser bicikala, gradskih bicikala i sportskih bicikala, te opreme i dijelova.

Dječji bicikli

Dječji bicikli

Veliki izbor dječjih ženskih i muških bicikala, te opreme i dijelova. Ženski bicikli dolaze sa košaricom.

Zašto je bicikliranje važno?

Da biste bili u formi i zdravi, morate biti fizički aktivni. Redovita tjelesna aktivnost može vam pomoći u zaštiti od ozbiljnih bolesti kao što su pretilost, bolesti srca, rak, mentalne bolesti, dijabetes i artritis. Redovita vožnja bicikla jedan je od najboljih načina da smanjite rizik od zdravstvenih problema povezanih sa sjedilačkim načinom života.

Biciklizam je zdrava vježba u kojoj mogu uživati ​​ljudi svih dobnih skupina, od male djece do starijih odraslih. Također je zabavno, jeftino i dobro za okoliš.

Vožnja do posla ili do trgovine jedan je od najučinkovitijih načina kombiniranja redovitog vježbanja sa svakodnevnom rutinom. Procjenjuje se da milijarda ljudi svakodnevno vozi bicikle – za prijevoz, rekreaciju i sport.

Biciklizam radi zdravlja i kondicije

Potrebna su vam samo dva do četiri sata tjedno da biste postigli opće poboljšanje svog zdravlja. Biciklizam je:

  • Lagana tjelovježba – uzrokuje manje naprezanja i ozljeda od većine ostalih oblika vježbanja.
  • Dobar trening mišića – biciklizam koristi sve glavne mišićne skupine dok pedalirate.
  • Lak – za razliku od nekih drugih sportova, biciklizam ne zahtijeva visoku razinu fizičke vještine. Većina ljudi zna voziti bicikl i, kad naučite, ne zaboravite.
  • Dobar za snagu i izdržljivost – biciklizam povećava izdržljivost, snagu i aerobnu kondiciju.
  • Koliko god želite intenzivan – biciklizam se za početak može izvoditi vrlo niskim intenzitetom, ako se oporavljate od ozljeda ili bolesti, ali se može nadograditi do zahtjevnog fizičkog treninga.
  • Zabavan način da se pripremite – avantura koju dobijete spuštanjem na nizbrdice i boravkom na otvorenom znači da ćete vjerojatnije nastaviti redovito voziti bicikl, u usporedbi s drugim tjelesnim aktivnostima koje vas drže u zatvorenom ili zahtijevaju posebna vremena ili mjesta.
  • Vremenski učinkovit – kao način prijevoza, vožnja biciklom zamjenjuje neaktivno (sjedenje) vrijeme provedeno u vožnji motornih vozila ili korištenjem tramvaja, vlakova ili autobusa zdravim vježbanjem.

Kontrola pretilosti i težine

Biciklizam je dobar način za kontrolu ili smanjenje težine, jer podiže brzinu metabolizma, gradi mišiće i sagorijeva tjelesnu masnoću. Ako pokušavate smršavjeti, biciklizam se mora kombinirati sa zdravim planom prehrane. Biciklizam je ugodan oblik vježbanja i možete promijeniti vrijeme i intenzitet – može se graditi polako i raznoliko kako bi vam odgovaralo.

Istraživanje sugerira da biste vježbom trebali sagorjeti najmanje 8.400 kilodžula (oko 2000 kalorija) tjedno. Stalnim biciklizmom sagorijevate oko 1.200 kilodžula (oko 300 kalorija) na sat.

Ako biciklirate dva puta dnevno, izgoreni kilođuli se uskoro zbrajaju. Britanska istraživanja pokazuju da će svakodnevna polusatna vožnja biciklom izgarati gotovo pet kilograma masti tijekom godine dana.

Bicikliranjem do manje gužvi

Kao što znamo, gužve su u gradovima u zadnje vrijeme sve veći i veći problem. Od sjedenja satima u automobilima, do nemogućnosti pronalaska parkinga, one nas usporavaju, tjeraju na nepotrebno dodatno sjedenje i još čine poprilično nervoznima. Ovo je pogotovo izraženo u većim gradovima poput Zagreba, Splita, Rijeke i Osijeka, iako u zadnje vrijeme postaje problem i za manja mjesta. 

Tu u spas dolazi bicikl i bicikliranje, koje ne samo da će nam uštedjeti novce i vrijeme, već će nas psihički i fizički rasteretiti, i sigurno ćemo se osjećati znati bolje nego da satima sjedimo u automobilima.